Zaczynam Program DietaLight

odchudzanie na zawołanie

Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz stosować DietaLight?

 
Zanim zastosujesz DietaLight zapoznaj się z informacjami wstępnymi oraz przeciwwskazaniami, a także informacją umieszczoną wewnątrz produktu. Jeśli nie masz pewności co do swego stanu zdrowia lub jesteś osobą otyłą, skonsultuj się z lekarzem, w celu wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań. Dieta intensywna VLCD jest przeznaczona dla osób z nadwagą i otyłością w celu redukcji masy ciała. Dieta mieszana przeznaczona jest dla osób, które chcą umiarkowanie zredukować lub utrzymać masę ciała.
 
Dieta mieszana

Produkty DietaLight VLCD i LCD (koktajle, zupa, baton) można łączyć z konwencjonalnym niskokalorycznym pożywieniem, zastępując nimi np. 1-3 posiłków dziennie. Pamiętaj, że w ciągu dnia należy spożywać łącznie 5 posiłków. Dieta mieszana może być stosowana w celu utrzymania lub umiarkowanej redukcji masy ciała.

 

Dieta mieszana, jest zalecana w celu umiarkowanej redukcji lub utrzymania masy ciała.

    Produkty DietaLight VLCD (koktajle, zupa) i LCD (baton) łączymy z konwencjonalnymi niskokalorycznymi posiłkami:
  • mix 1: 1 posiłek DietaLight + 4 niskokaloryczne posiłki konwencjonalne (dla osób, które chcą utrzymać masę ciała)
  • mix 2: 2 posiłki DietaLight + 3 niskokaloryczne posiłki konwencjonalne (dla osób z lekką nadwagą dążących do umiarkowanej redukcji masy ciała)
  • mix 3: 3 posiłki DietaLight + 2 niskokaloryczne posiłki konwencjonalne (dla osób z nadwagą, które dążą do redukcji masy ciała)

Należy pamiętać, że w ciągu dnia powinniśmy spożywać łącznie 5 niskokalorycznych posiłków!

DietaLight dieta restrykcyjna (VLCD)

Dieta bardzo niskokaloryczna VLCD przeznaczona jest dla osób z dużą nadwagą i otyłością. Jeśli Twoje BMI jest większe lub równe 30kg/m2 jesteś osobą otyłą. Wg klasyfikacji WHO otyłość jest jednostką chorobową. Zanim podejmiesz decyzje o zastosowaniu diety bardzo niskokalorycznej skontaktuj się z lekarzem.
Najlepsze efekty DietaLight osiąga się stosując wyłącznie produkty (VLCD) przez okres 3 tygodni. Aby skutecznie zredukować masę ciała, należy przez 3 tygodnie zastąpić wszystkie posiłki produktami DietaLight VLCD. W skład DietaLight VLCD wchodzą koktajle i zupa – produkty o bardzo niskiej zawartości kalorii. Każda porcja dostarcza tylko ok. 110 kcal, co prowadzi do deficytu energii w organizmie, a w konsekwencji do utraty masy ciała. Kobiety powinny spożywać dziennie 5, a mężczyźni 6 porcji DietaLight VLCD (ok. 600-700 kcal/dziennie).

Przed zastosowaniem diety restrykcyjnej VLCD zastosuj okres przejściowy i w ciągu 1-2 tygodni przed rozpoczęciem diety bardzo niskokalorycznej zmniejsz dzienną kaloryczność posiłków i zastąp 1-3 posiłki dziennie produktami DietaLight. Warto w fazie przygotowania zastąpić część posiłków produktami DietaLight (dieta mieszana). Wielu osobom ułatwia to późniejsze przejście przez pełne 3 tygodnie diety restrykcyjnej VLCD, już tylko na produktach DietaLight.

Dieta restrykcyjna może być stosowana tylko i wyłącznie w celu redukcji masy ciała u osób dorosłych z nadwagą lub otyłością, w przypadku jeśli nie mają innych problemów zdrowotnych. Przed zastosowaniem diety warto skonsultować się z lekarzem lub dietetykiem. Osoby otyłe (BMI ≥ 30 kg/m2) lub z nadwagą powinny skonsultować stosowanie diety z lekarzem. Należy zapoznać się z przeciwwskazaniami do stosowania diety oraz z ulotką zamieszczoną w produkcie.



Dieta VLCD ze względu na bardzo niską zawartość energii jest dietą restrykcyjną. W sytuacjach wyjątkowych produkt może zostać zastąpiony przez konwencjonalny posiłek, oczywiście przy zachowaniu odpowiedniej wartości kalorycznej. Koktajl lub zupę można zastąpić np.:

  • plastrem chudej wędliny lub chudego białego sera z małym pomidorem
  • 100 gramami ugotowanego mięsa drobiowego i sałatką z jednej dużej tartej marchewki.

Jesteś na samym początku programu odchudzania DietaLight. Co musisz wiedzieć?
W trakcie stosowania diety na pewno przydarzą Ci się sytuacje, w których będzie Cię kusiło, aby sięgnąć po ponadprogramowe jedzenie. Staraj się tak organizować dzień, aby unikać sytuacji, które sprzyjają podjadaniu. Jeżeli jednak taka sytuacja będzie nieunikniona, pomyśl wcześniej co możesz zrobić, aby uniknąć dodatkowych kalorii w jadłospisie.


Wyjście na spacer, kąpiel, ciekawa lektura, rozmowa z kimś bliskim, herbatka ziołowa, pomogą Ci przetrwać krytyczny moment. W sytuacji, kiedy jednak ulegniesz zachciance i zjesz coś niedozwolonego, nie rób sobie wyrzutów. Trudno, stało się. Pomyśl natomiast, co możesz zrobić w zamian, np. idź na dłuższy marsz z kijkami lub basen. Staraj się zawsze mieć pod ręką butelkę wody mineralnej lub jakąś zdrową przekąskę, jak na przykład surowe warzywa lub owoce. Nie opuszczaj posiłków, ponieważ przy każdym kolejnym pojawi się ochota na więcej. Gdy wybierasz się do sklepu pamiętaj - zrób listę zakupów i sztywno się jej trzymaj. Dzięki temu unikniesz zakupu ponadprogramowych produktów.

  Do góry       Strona do druku   

Zobacz nasze produkty