Motywacje i cele

Potrzebujesz odpowiedniej motywacji? Musisz mieć cel, do którego dążysz?

Bardzo przyjemnie i motywująco brzmi informacja, że możesz schudnąć nawet 3 kg tygodniowo, prawda? I pojawia się pytanie: „Skoro to takie łatwe, to dlaczego jednocześnie trudne?”. Odpowiedź jest bardzo łatwa: należy odrzucić dotychczasowe przyzwyczajenia i uwierzyć w proste rozwiązania. Już nawet niewielki sukces w redukcji masy ciała przyniesie widoczne korzyści zdrowotne, ale co równie ważne, znacząco wpłynie na poprawę samopoczucia, stanu psychicznego i przyczyni się do wzrostu zadowolenia z wyglądu zewnętrznego.

 

Utrata masy ciała 1 kilogram tygodniowo, to już sukces!
 

Diet rozpocznij od wyznaczenia sobie realnego celu. Zmniejsz ilość przyjmowanych kalorii. Jeżeli chęci będą wystarczająco duże i mocno osadzone w rzeczywistości, to na pewno Ci się uda. Zbyt wysoko postawiona poprzeczka prowadzi do rozczarowań i frustracji. Lepiej zastosować technikę małych kroków i cieszyć się z osiągania kolejnych sukcesów.

 

A więc do dzieła! Rozpisz wszystkie powody, dla których chcesz schudnąć oraz wszystkie przeszkody, które mogą pojawić się po drodze. Zrób plan dnia i odhaczaj w kalendarzu każdy zaliczony dzień. W widocznym miejscu umieść inspirujące i motywujące Cię zdjęcie z najlepszych dla Twojej figury czasów. W osiągnięciu celu pomoże sporządzenie np. tygodniowego jadłospisu z możliwością odnotowywania ewentualnych błędów. W przyszłości będzie łatwiej się ich wystrzegać. Koniecznie zaplanuj czas na wyjście do kina, spotkanie ze znajomymi i ćwiczenia fizyczne.

  Do góry       Strona do druku   

Zobacz nasze produkty